Klacht: Geld terug gevraagd, Niet binnen gekregen

op 18 mei 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb nog all mijn details van mijn aankoop op mijn bank staan.

Bedrag: EUR 59,99
Datum betaling: 26 maart 2016
Tijdstip betaling: 19:03 uur
Bestelnummer: 0020001210228997
Transactienummer: 887200036129
Webwinkel: https://eu.battle.net/
Bank: ABN AMRO

Ik heb op 26 maart een aankoop gedaan op een game dat overwatch heet op https://eu.battle.net/ en ik heb het geld terug gevraagd, en het blijkt dat ze het all een paar weken geleden all over hebben gemaakt met deze worden:

” I see that you did a refund on your Overwatch preorder and have yet to see the funds on your account. ”

” I looked through your orders it has been definitely refunded on our end. I would check with the financial institution to where the funds went to. We no longer have your funds. ”

Dus ik vraag mij af waar mijn geld is en hoe ik het kan terug regelen, dit is voor het eerst dat dit mij gebeurt.

Ik will graag mijn 59.99 euro terug.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 18 mei 2016 om 11:38 geantwoord

18-Mei-2016 De Heer Yakoubi per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Zach64