Klacht: Geld terug

op 09 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 maart zijn onder Bestelnummer 1972600_34853 in totaal 9 kaarten met totale waarde € 780,50 besteld. De bestellings is bevestigd en keurig op tijd betaald.

Vervolgens krijg ik nog geen week voor het concert van Guus Meeuwis het bericht dat de kaarten niet geleverd kunnen worden. Ik krijg een keuze tussen kaarten voor een ander concert, of geld terug.

Direct is aangegeven dat we geld terug eisen. Helaas zijn inmiddels de 30 dagen (algemene voorwaarden)voorbij en heb ik nog geen geld terug ontvangen.

Gewenste Oplossing:

zoals reeds is aangegeven bij de organisatie van Ticketloket.com eis ik het geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 17:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Patjuh11