Klacht: Geld terug

op 14 februari 2018 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

Beste,

Op 3 januari heb ik voor verjaardagscadeau een autoradio besteld. Er stond voor 21:00/ andere tijd weet ik niet meer zeker besteld morgen in huis. Nou nadat mijn bestelling maar niet kwam en in behandeling bleef staan gebeld naar kijkshop. Ze zeiden dat er stond dat ik niet betaald had wat ik dus wel had gedaan en gelukkig ook een bevestiging naar mijn mail heb laten sturen door de bank. Ik zei dat ik dat zou mailen en ze zouden hem dan kunnen laten opsturen. Vervolgens een week later nog niks ontvangen. Nog een keer gebeld en gezegd dat ik mij geld terug wou omdat de verjaardag al geweest was en we een ander cadeau hadden gehaald. Iemand van de klantenservice zei dat het een week ging duren voordat ik mijn geld terug kreeg. Langer dan een week nog niks gezien. Weer gebeld medewerker zei dat het 2 weken ging duren kreeg ik uiteindelijk een mail dat mijn bestelling werd verzonden. Terwijl deze was geannuleerd en ik mijn geld terug zou krijgen. Stond er ineens een bezorger aan de deur met het pakketje. Deze heb ik niet aangenomen en terug gestuurd. Toen heb ik weer gebeld en zei een medewerker dat deze \’zaak, in voorrang werdt gezet. Uiteindelijk is kijkshop failliet verklaard en ben ik bang dat ik kan fluiten naar mijn geld… het gaat om een bedrag van €42,46 ik zal de betalingsbevestiging toevoegen.

Met vriendelijke groet Annemieke Ivens

Als ik mijn geld terug krijg.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kijkshop over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Annemiekeivens