Klacht: Geld terug

op 14 februari 2018 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

Mijn moeder heeft op 18 december een telefoon bij jullie gekocht met behulp van de app. Ze heeft toen eerst geprobeerd te betalen met Afterpay maar dat lukte niet. Vervolgens hebben we de betaling voltooid met behulp van iDeal. We hebben geen bevestigingsmail gehad van de bestelling. Echter, is het geld wel afgeschreven via iDeal en we krijgen nu ook steeds betalingsherinneringen van Afterpay. De telefoon hebben wij helaas nooit mogen ontvangen. Ik heb daarom op 20 december contact op genomen met de klantenservice en ik sprak hierbij met Veronica Vermeer. Zij vertelde mij dat wij zelf de bestelling geannuleerd hadden (hier weten wij echter niets van). Nou goed, zij zou ervoor zorgen dat het geld teruggestort werd. Ruim twee weken later (10 januari) hadden we nog steeds geen geld terug en begonnen we mails te krijgen van Afterpay dat we direct moesten betalen. Ik heb toen opnieuw contact opgenomen met Veronica en zij mailde mij terug dat we het geld zo snel mogelijk terug zouden krijgen en dat ze ervoor zou zorgen dat de mailtjes van Afterpay zouden stoppen. Echter, hebben wij het geld nog steeds niet terug en nu jullie faillisement is aangekondigd hebben wij ook niet zo veel hoop meer.De klantenservice is telefonisch niet meer te bereiken en via de mail hoor ik nu ook al een aantal dagen niets. Het is al ontzettend zuur dat wij de telefoon nooit hebben mogen ontvangen maar dat we dan ook nog eens twee keer voor dat product zouden moeten betalen is natuurlijk waanzin.

Ik had geld terug krijg op iDeal en de Afterpay betalingsherinneringen stoppen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kijkshop over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door vandooren67