Klacht: Geld Terug

op 05 juli 2016 over ParkMobile in de categorie Parkeren

Beste heer mevrouw
Ik krijg een factuur voor de periode Juni 2016 waarin blijkt dat er een Dagkaart voor de zone 3703-Zeist aangevraagd of besteld. Dat heb ik niet aangevraagd. dat was een fout. Ik kan niet een dagkaart in zeist aanvragen terwijl ik er woon en heb ook een Parkeerabonement Rayon F.
Zou u even mijn geld terug willen sturen?

Ik ben al tevreden over Parkeer mobiel en word ik extra blij als mijn geld terug krijg (15 euro)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ParkMobile over deze klacht.

Bericht van ParkMobile

8 maanden geleden - Beste heer Afenich, bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend dat u per abuis een dagkaart heeft aangeschaft waardoor de parkeerkosten hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Het betreft in dit geval een dagtarief á € 15,00, welke wij conform de verordening van de gemeente Zeist bij u in rekening hebben moeten brengen. Ik wil u er op wijzen dat een dagtarief in de app wordt aangegeven middels de zone informatie, welke wordt getoond onder het informatie-icoon en in de regel waarin wij de straatnaam vermelden. Tevens wordt er een extra pop-up melding gegeven voordat u de parkeeractie start. Vervolgens is hier mee akkoord gegaan en is de parkeeractie gestart. Binnen een dagtarief geldt éénzelfde tarief, ongeacht de parkeerduur. Excuses voor het ongemak, echter innen wij het parkeergeld namens derden en kunnen wij in deze niets voor u betekenen in de vorm van een compensatie. De kosten dienen derhalve gehandhaafd te blijven. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Melissa Hubers Customer Support

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ParkMobile in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Alfonso21