Klacht: geld terug

op 22 juni 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn naam is Brandon Kool en heb zogenaamd ergens voor betaald
en dat zijn jullie en weet van niks het gaat hier om 42,88 euro
ik zou graag willen weten waar voor dat is en mail voortaan als iets bij je besteld word zou handig zijn wilt u bewijs stuur u dan een mail naar brandonkool@live.com

Gewenste Oplossing:

ben tevreden als me geld terug heb (42,88)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 23 juni 2016 om 07:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door BrandonWilZijnGeldTerug