Klacht: Geld retourneren

op 06 oktober 2017 over Shinywax.nl in de categorie Beauty & Wellness

Een tijd geleden kwam er via mijn Instagram en Facebook een reclame voorbij van Shinywax.nl. Voor deze was ik al bezig met methodes van ontharen ontdekken waarin ik me kon vinden. Dus zonder comments te lezen hoe verdere gebruikers het artikel ervaarden of überhaupt het bedrijf ben ik naar de website gegaan en heb ik een pakket besteld via de website. Ter waarde van 40 euro.
Na een week nog niets te ontvangen ben ik toch door de comments gaan lezen. Mensen die al maanden aan het wachten waren en niets ontvingen. Het waren oplichters!
Ik ben contact gaan zoeken, via mail die gecommuniceerd werd op de website. Helaas, autoreply. Neem contact op via Facebook Messenger. Dit lukt wel, en uiteindelijk ontving ik het pakket gelukkig wel. Ook zag ik dat ze op Facebook mensen aan het benaderen waren om ze te helpen. Leek toch goed te gaan. Maar ik vertrouwde het niet meer. Het was van een NL website maar kwam uit Denemarken. Ze communiceren in Engels.
Ik wilde mijn geld terug. Dus het pakket met track en tracé terug gestuurd (kost me €13) maar wilde zeker zijn dat het aan kwam en ze me er niet mee konden belazeren.
Nu een week na het pakket is aangekomen. Heb ik nog steeds mijn geld niet terug. En heeft dit geintje me €53 gekost! Contact van de week vertelde me dat ze er achteraan gingen. Maar nog niets. Ik wil mijn geld terug! Help me..

Als ik mijn geld €40 terug heb! Liefst inclusief mijn retour kosten aan verzending.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariskadebaar