Klacht: geld overgemaakt geen tickets

op 06 februari 2018 over Iberia in de categorie Vliegmaatschappij

Ik heb op 30 jan. jl via iberia.com 2 tickets geboekt voor een trip naar Madrid in maart. Ik werd doorgelinkt naar mijn bank via sofort banking en heb het bedrag van 305,98 betaald. Daarna was plotseling de pagina van Iberia verlopen en heb ik dus geen bevestiging en tckets gehad. Ik heb meteen gebeld (er is een optie om een nederlands sprekende persoon aan de lijn te krijgen, maar dat lukt nu zelfs na 5 telefoontjes nog niet). Ze zouden e.e.a. uitzoeken. Er is echter geen boeking maar waar het geld is gebleven weten ze niet. Ik heb mijn bank gebeld en die bevestigde dat het geld op een rekening van Inberia is overgemaakt. Volgens Iberia kunnen ze niet kijken op hun rekening, maar ze beloven steeds dat ze het voorleggen aan de financial department. Vervolgens hoor je gewoon niets meer. Ik wil mijn geld terug. Ik kan ook via hun site met geen mogelijkheid een mail sturen omdat je ten alle tijde een vluchtnr. moet ingeven en dat heb ik niet. via clasica@iberia.es kan ik ook niet mailen omdat men een iberia plus klant moet zijn.
Graag hoor ik of u mij kunt helpen.

Als ik mijn geld weer terug heb

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iberia

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iberia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esther Goossens