Klacht: Geld overgemaakt, geen bevestiging

op 17 maart 2020 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb geld overgemaakt naar de website Alibaba en heb als betaalmethode Klarna gekozen. Nu is dit geld overgemaakt naar het volgende nummer NL59INGB0000241943. Dit is dus niet betaald naar de rekening waar het op gestort zou moeten worden. Ook krijgt de ontvanger geen melding van betaling of geld op zijn rekening.
Ik wil mijn geld teruggestort krijgen. Dit ging om 208 euro. Op voel mij zwaar opgelicht.

Als mijn geld wordt teruggestort op mijn rekening.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 17 maart 2020 om 14:45 geantwoord

17-Mar-2020 MevrouwWubkes per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en of bewijs van betaling via email. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door Dian1234567