Klacht: Geld over gemaakt via iDeal, maar geen product ontvangen.

op 27 mei 2020 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind april heb ik een online een service bij DJI proberen te kopen. Het geld werd direct na de iDeal transactie afgeschreven door WordPay. Maar de leverancier DJI zegt geen orderaankoop of geld transactie te hebben onvangen. De ABN AMRO rekent kosten voor navraag bij de leverancier, zonder garantie op terugbetaling. Aan alle kanten een slechte service.

Gewenste Oplossing:

Ik will mijn geld € 133.62 terug geboekt hebben op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MHeijnen