Klacht: Geld op een verkeerde rekening gestort

op 15 juni 2017 over Nederlandse Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al jaren speel ik online mee met lucky day. In Maart zijn een aantal loterijen gefuseerd, waaronder luckyday en Staatsloterij. Jaren geleden kocht ik ook wel eens online een staatslot. Dat account bestond in Maart nog, met een opgeheven rekeningnummer. Op mijn Luckyday account was en is mijn huidige rekeningnummer gekoppeld. Bij het samenvoegen van de websites hebben ze mijn opgeheven rekeningnummer gebruikt. Op 22 maart heb ik 15 euro gewonnen, maar dat is dus naar mijn opgeheven rekening overgemaakt. Volgens een medewerker van klantenservice gaat het zelfs om 72 euro (in de dagen dat gewonnen geld direct naar mijn rekening werd gestort, i.p.v. naar mijn wallet. Ook eek setting waar ik niet om had gevraagd) Heb meerdere keren contact gehad, zowel schriftelijk als telefonisch, maar nog niets ontvangen. Het is mijn gewonnen geld, dat wil ik dus gewoon gestort hebben. Ik vind het erg kwalijk dat er geen reactie komt

Gewenste Oplossing:

Als het geld is gestort. Met excuses voor het lange wachten op een reactie

Alle klachten die gemeld zijn door Steven Delamore