Klacht: Geld niet terug van retour

op 05 april 2013 over Nelly.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

5 Weken geleden heb ik mijn pakketje retour gezonden, maar ik heb nog steeds mijn geld niet terug!
Dus ik heb na 3 weken contact opgenomen.
Ivm een achterstand zou dit op een andere manier afgehandeld worden. Mijn pakket was idd nog niet ontvangen.
Een week later krijg ik een bericht dat het pakket is ontvangen en stond er een factuursaldo van min twee keer het bedrag van mijn retour.
Dus weer contact op moeten nemen en ook dit is weer fout gegaan.
Ik ben nu 5 weken en een aantal berichten verder. Wat een slechte service.

Gewenste Oplossing:

Een achterstand zou gemeld moeten worden op de site. Dat er dan ook nog een fout word gemaakt en daar geen tegoedbon tegenover staat vind ik een slechte service.
Nelly moet klachten niet zomaar sluiten, als het nog niet naar behoren is afgehandeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nelly.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nelly.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirfra