Klacht: Geld niet terug na niet geleverde kaartjes

op 20 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In maart heb ik 2 kaartjes voor Sting besteld en betaald bij Ticketloket.com. Een week voor het concert kreeg ik een bericht dat de kaarten niet geleverd konden worden en heb ik om terug storten van het betaalde bedrag gevraagd. dat is inmiddels 3 weken geleden maar nog steeds niets gehad. Heb een mail getuurd maar dan krijg je een standaard antwoord dat ze er zo snel mogelijk naar zullen kijken.

Gewenste Oplossing:

Terug storten van het door mij betaalde bedrag, € 137,75

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 16:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door kezman