Klacht: geld niet terug na blokkeren account door unibet

op 22 juni 2016 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

De site van unibet liep vast (wat trouwens vaak gebeurd als je wilt wedden) waardoor odd ineens wss gewijzigd en uiteindelijk was geplaatst met laag winkans. Ik meldde dit en unibet gaf aan dat zij niet aansprakelijk zijn als ik niet wed. Terwijl ik juist wel had gewed hele discussie volgde ik zei ook dat steeds tijdens wedden het vastloopt dus zij hier mee saboteren en dat zij hier niks aan doen en klantonvriendelijk zijn maar goed uiteindelijk wilde die persoon gesprek afkappen ene Hidde waardoor ik boos werd en hem voor l#l uitmaakte niet netjes maar zwaar gefrustreerd omdat ze niet mee kijlen naar het probleem. Er stond nog geld op mijn account en ineens mijn account geblokkeerd. Ik heb nu een email gestuurd met het verzoek 5,- op mijn account en 5,- inzet op wedstrijd terug te betalen. Wedstrijd was niet afgelopen op moment dat mijn account werd geblokkeerd. Ik wil mijn geld terug 10,-.
Oplichters zijn het hoe zij met mensen omgaan en geld van je pakken op die manier.

Als ik mijn geld 5,- op account en 5,- inzet is dus 10,- bij elkaar terugkrijg

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unibet

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unibet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door davysam