Klacht: Geld niet terug

op 18 juni 2016 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

Ik heb mij maandag lid gemaakt van Unibet met de intentie om poker te spelen, helaas krijg ik de app gedownload omdat mijn iPad nog steeds op mijn vorig adres in Nederland staat. Ik krijg het niet veranderd naar Belgie en ik heb al contact opgenomen met Apple moet ik de iPad opnieuw instellen alles verwijderen en daar heb ik geen zin in en gaat niet in middel van werk.

Nu heb die maandag 17,00 euro gestort voor te beginnen ( maar goed ook ) en omdat ik na de storting op de site unibet.be erachter gekomen ben dat ik de app niet kon downloaden heb ik het geld ook meteen terug gevraagd wat geen probleem was, het geld was ook meteen afgeboekt van de site, site gesloten en niet meer erop geweest. Vandaag toch maar eens contact opgenomen met unibet waar mijn 17 euro bleven via chat, zegt hij mij dat het geannuleerd heb om terug te boeken, wat ik helemaal niet gedaan heb.

Daarna na 10 min lang te wachten tot dat je iemand aan de telefoon hebt gekregen, zeggen ze mij dat ze het zelf geannuleerd hebben omdat ik er geen gebruik van heb gemaakt, maar ik speel niks anders als poker. Heb ook geen mailtje gekregen over de situatie of wat dan ook . Het kon ja gewoon terug geboekt worden en was tevens van de unibet site afgeschreven . WAT NU ? Gewoon 17 euro kwijt , en ik zou een bonus van 10 euro krijgen na het inschrijven , nooit iets van vernomen . En als ze je erop aanspreekt dan is het van ooo ja weet u de voorwaarden ik zou zeggen mail ze even dan . Puntje bij paaltje totaal niet wat je verwacht van een bedrijf .

Als ik het geld terug heb.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unibet

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unibet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kiley