Klacht: geld NIET naar mijn rekening overgemaakt

op 09 juli 2017 over CarTrawler in de categorie Autoverhuur

Inzake de uitbetaling schadevergoeding claim X17004349. De hele geschiedenis van de juiste gegevens aanleveren tot uitbetaling is vanaf begin 2017. Uw organisatie geeft aan het bedrag overgemaakt te hebben, maar naar welke rekening weet uw organisatie niet en het bedrag is NOOIT op mijn rekening gestort.NIET op mijn visa rekening en ook niet op mijn ING rekening. Heb zelf via de website het juiste bankrekeningnummer doorgegeven, op uw advies, en per mail steeds aangegeven wat de stand van zaken is, maar daar heb ik van U nog altijd geen reactie op terug ontvangen. Het bedrag is nog altijd NIET overgemaakt naar het ING nummer.
Wilt u dit alstublieft in orde maken!
Heb er zelf al zoveel uren organisatie aan gehad en u zegt het geld over te maken, maar dit is nog steeds niet op de juiste manier gebeurd.

Ingrid Baggen (& Frans Baggen)

Als het bedrag op mijn rekening staat en excuses gemaakt zijn.
Het aangeven dat jullie in gebreken blijven met de uitbetaling, na eerst uren werk zelf eraan te hebben moeten besteden om de juiste gegevens aan te leveren en te verkrijgen vanuit het buitenland, heeft me dit uren werk gekost. Als dat in betaalde uren zou worden uitgedrukt, dan leg ik er geld bij. Graag nu snel overmaken. Het betreft: claim X17004349 bij CarTrawler AA UK CarHireClaims Axa assistance: Sixt Ierland.
Er is een lange reeks van email uitwisseling. Liefst krijg ik een telefoonnummer (had ik zelf ook al in de mail aangegeven), zodat het in een paar minuten telefonisch afgehandeld zou kunnen worden!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CarTrawler

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CarTrawler nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid en Frans Baggen