Klacht: Geld kwijt + extra kost

op 17 augustus 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Een tijd terug had ik via vakantieveilingen een hoten geboekt. Wij hadden geboekt voor de zondag en maandag met 1 overwachting. Nu is het zo dat ik door een nieuwe job niet vrij ben op maandag. We hadden dan ook gevraagd aan het geboekt hotel om onze reservering met een dag te vervroegen. We hadden geen problemen om een extra kost bij te betalen. Nu bleek dit echter niet mogelijk. Nadat we vakantieveilingen aan de lijn hadden, bleek dat zij niets konden doen omdat er blijkbaar in de voorwaarden stond dat dit niet kon gewijzigd worden. Helaas is dit ook heel jammer als je dit vooraf niet gelezen hebt. (Blijft hoe dan ook vreemd dat er geen spoortje flexibileit is). Ondertussen hadden we ons er bij neergelegd dat we dit geld dus kwijt waren. MAAR we hadden ook bij vakantieveilingen gekozen om het ontbijt er bij te nemen. Het Saillant Hotel Gulpen had ons laten weten per telefonisch contact dat we ten laatste 3 dagen voor aankomst nog moesten verwittigen of er iemand anders via onze reservatie ging gaan of niet en of het ontbijt moest doorgaan of niet. Zo gezegd , zo gedaan. We namen terug telefonisch contact op om het ontbijt te annuleren maar nu kregen we te horen dat er in de voorwaarden van het hotel staat dat dit ten laatste een week op voorhand moet gebeuren. Ten eerste hadden ze ons dit bij het eerste contact niet gezegd maar letterlijk 3 DAGEN. Ten tweede lijkt me het ook volkomen absurd dat ze dan 23 euro durven aanrekenen. Pure oplichterij en winstbejag ten koste van de consument.

Wanneer wij het ontbijt niet dienen te betalen wegens vroeg genoeg geannuleerd. En voor vakantieveilingen zelf, misschien eens wat beter inzetten op je klantenservice. Problemen worden vooral weggeschoven en een oplossing of enig initiatief van jullie uit bleef uit. Jammer....

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 18 augustus 2017 om 17:15 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst gefeliciteerd met uw nieuwe baan.

Het is jammer dat u nu op maandag moet werken en daardoor geen gebruik kan maken van de reservering.

Helaas kunnen wij een reservering niet wijzigen of annuleren. U geeft aan dat dit niet vooraf te lezen was. In de veiling heeft gestaan dat een reservering niet geannuleerd of gewijzigd kon worden. U heeft dit dan ook kunnen lezen voordat u ging bieden. Daarnaast heeft het ook in de waardebon gestaan.

U geeft ook dat het hotel wat steken heeft laten vallen omtrent het ontbijt. Helaas kunnen wij hier niks aan doen en dien je dit echt op te lossen met het hotel.

Heather

Alle klachten die gemeld zijn door VdbLisa