Klacht: Geld kwijt

op 07 augustus 2017 over vliegtickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden via vliegtickets geboekt maar mijn dochtr had een verkeerde retoirdatum opgegeven. Na veel omwegen en lang bellen (in de wacht staan) hebben we de vlucht geannuleerd binnen 4 uur. Hiervan kregen we netjes een bevestiging inclusief dat we geen geld terug krijgen en dat we dus alles kwijt zijn.
1. Er staat niet duidelijk vermeld dat je niet kan annuleren
2. Indien je annuleert en je weet dat je je geld niet krijgt geef dit dan op zijn minst aan voordat het definitief is

Kortom, slechte service, slecht advies en dus een hele slechte organisatie. Mijn advies, boek nooit bij Vliegtickets.nl

Gewenste Oplossing:

Als we het geld retour krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vliegtickets.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vliegtickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miriamvanbilsen