Klacht: Geld kwijt

op 20 juni 2017 over Flanderijn en van Eck in de categorie Deurwaarders

Ik heb een deurwaarder aan de deur gehad 13 juni 2017. Dat ging om een bedrag van 312 euro ruim gerekend. Die moest voor de 20e betaald zijn anders kwam het voor de rechter. Ik heb direct 13 juni de eerste 135 euro overgemaakt. Ook met mijn vkb consulent overlegd en heeft ook contact gehad met flanderijn dat als ik een betaal bewijs stuurde en ook van de overige 184,00 die 16 juni 2017 is over gemaakt. Dan was alles opgelost dan kwam het niet voor de rechter. Tot 19 juni 2017 konden ze het geld niet vinden. Ik had niet betaald, ik had het terug gestort, ik kon makkelijk met mijn vingertje wijzen. Dat waren de woorden van de dames daar die ik kreeg. Maar, de 2 bedragen waren van 2 verschillende banken, en rekeningen dus het was wel vreemd toch dat allebei de banken het niet over hadden gemaakt? De boekhouder had het paar keer bekeken en het was er echt niet.Ik moest de bank maar bellen, Zo gezegd zo gedaan. Toen kreeg ik van de bank te horen flanderijn moet maar beter kijken want het was overgemaakt!. Toen heb ik weer gebeld werd ik afgekaft, afgebekt. Ik was natuurlijk boos want mijn geld was weg. Moest als nog voor de rechter komen. Ondanks dat het geld bij hun weg was. ( rekeningnummers voor het overmaken en dossiernummers klopten allemaal). Toen heb ik als laatst met een man gepraat dat was rond 16:30 op 19 juni 2017, hij ging dit gelijk de volgende ochtend uitzoeken want dit klopte niet! Het moest er zijn .Die zou mij 20 juni 2017 gelijk s ochtends bellen als hij het kon vinden. Hele dag aan de telefoon gehangen.Mijn telefoonkosten die er bij zijn gekomen de stress die je de hele dag hebt gehad, want ik wist zeker dat ik had betaald! Eindelijk, werd direct om 5 over 8 gebeld (terwijl ze om 8 uur open zijn) Het geld was “opeens” gevonden. Gelukkig maar, dus de rechtzaak ging niet door.

Dat ze gewoon eerlijk zijn, en goed na kijken of het wel klopt. Ik heb vorige week al de bewijzen mee gestuurd. Dat ik netjes gelijk heb betaald zoals was afgesproken met mijn vkb consulent. En dat zei normaal tegen de klant doen. Ik werd als leugenaar uitgemaakt. Terwijl mijn geld weg was!!! En misschien een andere boekhouder aanstellen? Want dit is een slordige man of vrouw die dit doet want ja, Hij kon het echt niet vinden!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flanderijn en van Eck

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flanderijn en van Eck nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dopoog.