Klacht: Geld geïnt, maar ticket niet geboekt!

op 29 juli 2017 over SkyScanner in de categorie Vergelijkings websites

Beste,

Ik heb op 12 juli 2017 via jullie site een ticket gezocht van Istanbul naar Dalaman. Ik ben via jullie doorverwezen naar de site van Atlasglobal. Ik heb volgens de normale procedure twee tickets gekocht en de tickets betaald. Het bedrag is direct van mijn bank afgeschreven. Tot op heden heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen! Na contact opgenomen te hebben met Atlasglobal, hebben zij aangegeven dat de tickets niet zijn gereserveerd en dat mijn vriendin en ik niet in het systeem staan.
Via jullie ben ik op de site gekomen en door jullie heb ik daar de tickets gekocht. Nu word ik van de muur naar de kast gestuurd en dit beïnvloedt mijn vakantie enorm!!!
Graag zou ik jullie hulp willen gebruiken om toch nog op 3 augustus te kunnen vliegen naar mijn vakantiebestemming.
Hieronder meer informatie over mijn vluct die ik heb geboekt, maar waarvan ik geen bevestiging heb ontvangen:
Plaats: van Istanbul Ataturk Airport naar Dalaman
Datum: 3 augustus 2017
Tijdstip: vliegen om 9.30u
Maatschappij: Atlasglobal (doorverwezen via jullie site)
Flightnr: KK4
Naam: Hulya Alici & Melike Guclu
Site bezocht op 12 juli 2017 en de ticket gekocht om 19.11u.
Ik hoop echt van harte dat dit te regelen is en dat ik met een gerust hart kan vliegen!!!!
Ik reken op jullie en hoop dat ik hierna nog vaker bij jullie kan boeken!
Ik hoor het graag van jullie.

Mvg,
Hulya Alici

Ik ben tevreden wanneer ik probleemloos op 3 augustus met mijn vriendin kan vliegen naar Dalaman! En dat jullie mij hierin kunnen helpen!!
Ik ben op dit moment in Istanbul en ben bijna de hele dag aan de telefoon geweest zonder resultaat!

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar SkyScanner over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Hulya Alici