Klacht: Geld blijven hangen bij Worldpay

op 26 december 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Geld overgemaakt naar 24/7 raamdecoratie maar doordat buitenlands rekeningnummer was ging het via Worldpay. 24/7 raamdecoratie heeft het bedrag van 265 euro nooit ontvangen. Worldpay meerdere keren gebeld en gemaild, maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd en telkens gezegd dat ze het doorsturen naar de juiste afdeling wat vervolgens nooit gebeurd. Wat te doen, aangifte misschien?

Indien er vanuit Worldpay duidelijkheid komt en het bedrag wordt teruggestort of er een bewijs is dat het bij 24/7 raamdecoratie is aangekomen.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 27 december 2017 om 15:29 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Heeft op 28 december 2017 om 07:48 geantwoord

Mijn bank ziet ook alleen de betaling aan Worldpay en zo lang Worldpay mij niet een bewijs kan sturen dat het geld ook daadwerkelijk bij 24/7 raamdecoratie terecht is gekomen, kan ik dat ook niet als bewijs gebruiken tegen deze webshop. het zou mij enorm helpen als dit geregeld kon worden zodat ik stappen kan ondernemen. Alvast dank.

Alle klachten die gemeld zijn door Annelies82Lars12