Klacht: Geld afschrijven zonder mijn toestemming

op 20 april 2020 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik merk dat er vandaag 60euro is afgeschreven naar global collect zonder mijn toestemming. Ik leef van een wekelijks loon van 70euro dus ik heb nu nog 10euro voor een hele week te eten. Ik wil mijn geld zo snel mogelijk terug!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld vandaag nog heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 20 april 2020 om 06:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

20-Apr-2020 De heer Geubbelmans per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en of bewijs van betaling via email. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door Wesley100288