Klacht: geld afschrijven van mijn bankrekening

op 15 augustus 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op bizarre wijze komt ik er vandaag achter dat er op 12-8-2016 200 euro van mijn bankrekening is afgeschreven door worldpay. Op 8-8-2016 nog een ker 99,99 euro en op 5-8-2016 nog een keer 39.99. Ik heb hier geen toestemming voor gegeven. Hoe kan dit in godsnaam zo maar van mijn bankrekening worden afgeschreven?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terugkrijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 16 augustus 2016 om 07:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door willy van der Mark