Klacht: Geld afname

op 14 juli 2017 over twoo.com in de categorie Websites

Ik heb gemerkt dat er 5 keer geld is over geschreven naar julie . Maar daar heb ik niets van over geschreven dus gelieve alles terug over te schrijven

Op dit moment geen tevredenheid . Geld van mijn rekening afhalen gaat iets tever. . Zou het graag allemaal terug op mijn rekening zien . Dan zal ik nog zien hoe ik tegenover twoo zal staan

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van twoo.com

3 maanden geleden - Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je op 11/07/2017 zeven keer 3 maanden Discover aankocht. Wellicht heb je daar enkele keren na elkaar hetzelfde aangeklikt. Ik heb onze betaaldienst verzocht deze aankopen aan je terug te betalen. Ik hou je zo snel mogelijk verder op de hoogte. Alvast dank voor je geduld!

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 14 juli 2017 om 12:21 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je geduld. Onze betaaldienst heeft me zonet bevestigd dat zij de zeven aankopen van Daily Discover aan je hebben terugbetaald.

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com Ik wens je nog een fijne dag toe!

Alle klachten die gemeld zijn door Liever