Klacht: Geld afgetrokken

op 18 mei 2020 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Er is op 07-05-2020 zomaar €222,36 van mijn rekening afgetrokken door dit bedrijf. Graag zou ik dit verklaard willen hebben plus het geld weer terug zien op mijn rekening, ik heb bankafschriften als bewijs.

Groeten,

Kevin

Gewenste Oplossing:

Wanneer het geld terug word gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 18 mei 2020 om 08:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

18-Mei-2020 De heer Noordman per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door Kevin001