Klacht: geld afgeschreven van rekening

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo, er is onterecht een bedrag van 39,84 van mijn rekening afgeschreven terwijl ik niks besteld heb. Hoe kan dit en hoe los ik dit op?

Gewenste Oplossing:

geld teruggave

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MijnAlbum B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MijnAlbum B.V. in behandeling genomen

Bericht van MijnAlbum B.V.

11 maanden geleden - Hallo Danielle, als je contact opneemt met ons via http://myalbum.com/contact dan zorgen we direct dat het wordt opgelost voor je.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MijnAlbum B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MijnAlbum B.V.

Heeft op 21 juni 2016 om 09:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Daniëlle,

Je hebt op 27 mei direct contact opgenomen met onze helpdesk. Je abonnement is terug gezet naar een volledig gratis account en de afgeschreven incasso kon je laten terugboeken in je internet bankieren. Als je nog vragen hebt, willen we je verzoeken om op het e-mailbericht te reageren.

Met vriendelijke groet,

Marrit van den Berg
Helpdesk

Alle klachten die gemeld zijn door danielle prinsen