Klacht: Geld afgeschreven onder zogenaamd dubbel account

op 29 november 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Er is door huurwoningen.nl 5x 19.95 afgeschreven van mijn IBAN rekening. Ik heb destijds 1 account aangemaakt op de website, dit was een erg omslachtige manier. Er is iets misgegaan waardoor er op een ander emailadres maar hetzelfde IBAN nummer een account is gemaakt. Ik heb net contact gehad met de klantenservice en een erg brutale jongeman heeft mij daar te woord gestaan. Totaal empathieloos en zonder intentie om hulp te bieden heeft deze meneer mij verteld dat dit mijn eigen schuld is en dat ik mijn geld niet terug kan krijgen. Ook al heb ik bewijs dat ik nooit de intentie heb gehad om 2 accounts te hebben op hetzelfde IBAN nummer. Ik was me hier ook helemaal niet van bewust vanwege het gebrek aan internet de afgelopen maanden. Men kan blijkbaar zomaar iemands IBAN nummer gebruiken om daar geld van af te laten schrijven zonder dat je daar van op de hoogte wordt gebracht. De enige manier om hier achter te komen is door je rekening in de gaten te houden. Deze gang van zaken vindt ik ongehoord en de jongeman van de klantsenservice heeft zich heel onbehoorlijk gedragen door geen hulp te bieden.

Wanneer het volledige bedrag weer op mijn rekening staat.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Huurwoningen.nl

Heeft op 30 november 2016 om 14:35 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Schiffauer,

Allereerst wat ontzettend vervelend dat dit zo gelopen is. Uiteraard wil ik samen met u kijken hoe wij dit het best op kunnen lossen.

O.b.v. uw e-mailadres kan ik geen correspondentie terug vinden in onze mailbox. Kunt u een mail sturen naar: info@huurwoningen.nl en hierin aangeven wat er precies aan de hand is en het bewijsje waar u in uw klacht naar verwijst.

Wij zien uw mail graag tegemoet en gaan er vanuit dat we tot een oplossing kunnen komen.

Ashley Zuijdendorp

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door schiffauer