Klacht: Geld afgeschreven na verwijdering van app (en dus stop zetten van de automatische incasso)

op 13 september 2017 over The Inner Circle in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik dacht the Inner Circle een weekje te proberen voor €5. Na onderzoek over hoe je deze belachelijke automatische incasso stop kan zetten besloot ik het te proberen. Binnen een week heb ik de app weer verwijderd in veronderstelling dat de betaling dan ook stop werd gezet. Er staat namelijk in de app zelf nergens “account verwijderen”. Zo wel dan heb ik na goed spitten het niet kunnen vinden.
Ik zag vandaag dat er €20 van mijn rekening is afgeschreven. Ik heb de app ruim op tijd verwijderd en wil de doorbetaling stop zetten aangezien ik er geen behoefte meer aan heb om het te gebruiken.

Gewenste Oplossing:

Ik ben oas tevreden als ik die €20 terug gestort krijg en de doorlopend incasso is stop gezet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar The Inner Circle over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door The Inner Circle in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat The Inner Circle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

The Inner Circle

Heeft op 05 oktober 2017 om 13:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Marleen,

Thank you for getting in touch. As mentioned in the previous message, this has now been resolved.

Just to clarify, uninstalling an app on your phone does not remove your account of that app. This is the case for any app e.g. uninstall the Facebook, Spotify etc app and the account will still be there.

As explained in the FAQ, you can remove your account and stop your subscription on the website www.theinnercircle.co/settings

Have a lovely week ahead,

Alle klachten die gemeld zijn door MFeliksik