Klacht: Geld afgeschreven

op 03 oktober 2016 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Er is op maandag 12 september 2016, tien euro van mijn rekening afgeschreven. Ik ken dit bedrijf niet en weet daarom ook niet waarom deze tien euro is afgeschreven.

Ik wil weten waar die tien euro heen is. Bij onvoldoende of incorrecte informatie, wil ik mijn tien euro terug.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

Bericht van docdata payments

1 maand geleden - Geachte heer Hagemeier, Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Voor vragen over de betaling dient u contact op te nemen met de webwinkel. De naam van de webwinkel staat waarschijnlijk op uw afschrift vermeld. Mocht de naam van de webwinkel niet op uw afschrift vermeld staan, dan kunt u ons het betaalkenmerk toesturen, zodat wij de naam van de webwinkel met bijbehorende contact gegevens aan u door kunnen geven. Het betalingskenmerk dat u heeft ingevuld is helaas geen kenmerk aan de hand waarvan wij een webwinkel kunnen vinden. Het is mogelijk om uw gedane incasso betaling te storneren binnen een termijn van 56 dagen via uw bank. U kunt ook contact met uw bank opnemen voor het blokkeren van doorlopende machtigingen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Docdata Payments

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 14 oktober 2016 om 10:44 geantwoord

Wij hebben de klant informatie gegeven over de contactgegevens van de desbetreffende webshop zodat de webwinkel rechtstreeks benaderd kan worden en de eventuele machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door shagemeier