Klacht: Geld afgeschreven

op 11 augustus 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Er is 27 april 2016 €163,75 van mijn rekening afgeschreven maar ik kan niet achterhalen wat dat is geweest. Alleen dat het van GlobalCollect is geweest. Ik zou graag weten wat dit is geweest?

Gewenste Oplossing:

Als ik weet waar mijn geld is gebleven? En als het niet juist is dat ik het teruggeboekt krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 11 augustus 2016 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

11-Aug-2016 Mevrouw Monshouwer-Colle per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door SRC