Klacht: Geld afgeschreven

op 03 juli 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is op één van mijn rekeningen geld afgeschreven Marcandi Limited, vervolgens kan ik niet op deze site komen om dit geld te besteden.

Gewenste Oplossing:

Geld terug storten, en vervolgens mij uit laten te schrijven bij Marcandi Limited. Lekker handig hoor wel geld laten storten , maar het geld besteden op deze site ho maar

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 04 juli 2016 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

04-Jul-2016 Mevoruw Van de Belt Jonker per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door photo ietje