Klacht: Geld afgeboekt nooit reservering bevestigd trip zomaar geanuleerd

op 25 oktober 2019 over TravelBerry in de categorie Reizen Algemeen

Heb een reis geboekt 19-10-2019 naar disneyland parijs voor 4 personen op 26-10-2019.

De ideal betaling, was direct voldaan. En toen kwam ik op een foutpagina terecht.

Heb direct een mail gestuurd naar hallo@travelberry.nl met uitleg, screenshots bewijs van betaling. Met de vraag of zij mijn reservering konden bevestigen.

Maandag kreeg ik mail, dat het druk was en ze er mee bezig gingen.
Dinsdag Wo Do heb ik ze gebeld waarbij ik elke keer verzekerd werd dat het geregeld kon worden en de trip door kon gaan.

Ik heb er zelfs nogmaals achteraan gemaild dat de ” betalingsherinnering’ die ik van ze had ontvangen niet klopte en het bedrag al was afgeschreven, en nogmaals de vraag om de reservering te bevestigen want de trip zou al over een dag zijn.

Hier is nooit op gereageerd, toen ik net belde een paar uur voor de trip. Had ik geen anulering of welke vorm van communicatie dan ook van ze ontvangen. En werd me doodleuk aan de telefoon verteld dat de reservering niet gelukt is en geanuleerd werd en t geld binnen 2 weken terug gestort werd, omdat het bij hun niet goed in het systeem was doorgekomen.

Ik haf aan niet akkoord te gaan met deze oplossing, en zeidat je online nog tickets kon boeken voor die 26e, maar aan de telefoon zei men dat dat niet kon en te kortdag was en de betaling zou worden afgebroken als je die probeerde te doen. Ook werd er geen alternatief geboden en was men niet bereid telefonisch een reservering te maken. Verder kwamen er ook geen excusses voor de verbroken belofte om de boeking te regelen. Ook op het verzoek een leidinggevende te spreken werd genegeerd met ”die zit in een vergadering” waarna er helaas we kunnen niets voor u doen prettige avond werd opgehangen …lekker bedrijf zo om op deze manier met je klanten om te gaan….kortom nooit meer mee zaken doen..wat een aanfluiting.

Hele nare 1e ervaring waar zeker geen 2e van komt bij dit bedrijf. Wil graag erkening dat dit hele slechte manier is van met je klanten omgaan excusses en een compensatie voor al mn tijd die ik hierin de hele week heb gestopt, de frustratie en teleurstelling die ik heb opgelopen door jullie personeel te vertrouwen dat het geregeld ging worden en dan last minute tot de ontdeking komen dat ik thuis mag blijven en er niets is geregeld.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TravelBerry nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht LM_1986

7 maanden geleden - Op Trustpilot staan er blijkbaar ook een hoop klachten, die ook allemaal niet in behandeling worden genomen.... https:nl-be.trustpilot.comreviewtravelberry.nl echt heel jammer dit, hoop dat ik mn geld terug krijg zoals ze telefonisch hebben toegezegd.

Alle klachten die gemeld zijn door LM_1986