Klacht: Geld

op 15 september 2017 over twoo.com in de categorie Websites

Ze halen zomaar 23.99 euro van mijn visa zonder dat ik het weet of dat ik op mijn account kom. Ik zou graag mijn geld terug willen. Ik heb ook al een keer of 4 mijn account verwijdert en als ik mij telkens een week later nog eens wil kijken of mijn account verwijdert is IS DIT NIET GEBEURT!!!!

Bijna niet

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 16 september 2017 om 12:37 geantwoord

Goedemiddag,

Dank je wel voor je bericht. Bij Twoo is het zo dat je een verwijderd account opnieuw kan activeren voor een bepaalde tijd na het verwijderen. Dit doe je door er simpelweg opnieuw op in te loggen, en dit lijkt ook wat er gebeurde met jouw account. Mocht je dit onbewust gedaan hebben, dan raad ik je aan even de instellingen van je browser te controleren. Mogelijk doet deze dit automatisch voor je.

Je account is op dit moment verwijderd. Zolang je er niet opnieuw op inlogt, blijft dit dan ook verwijderd.

Ik zie dat je inderdaad onlangs Premium aankocht. Je kon hiervoor gebruikmaken van onze versnelde aankoopprocedure daar je in het verleden toch betaaldata in ons systeem liet opslaan. Ik heb je betaalgegevens laten verwijderen uit ons systeem en ik laat de aankoop door onze betaaldienst aan jou terugbetalen.

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren via info-nl@twoo.com Fijn weekend!

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalie Van peer