Klacht: Gekochte rijbroek (betaald) blijkt niet beschikbaar

op 28 september 2016 over Epplejeck in de categorie Sportwinkel

De rijbroek die ik gekocht had, bleek 24 uur nadat ik mijn bestelling geplaatst had niet meer beschikbaar, wat ik gek vind, want ik had ‘m immers al besteld en betaald rond 16.00 uur (dus je zou verwachten dat je diezelfde dag nog bericht zou krijgen als iets niet leverbaar zou zijn). Ik vroeg of ik dan een andere broek met dezelfde korting uit kon zoeken en dat kon, (zie bijlage). Toen ik had doorgegeven welke broek ik wilde kreeg ik opeens een mail terug met dat hun collega niet goed geïnformeerd was en dat ik helemaal geen broek uit kon zoeken met korting. Lekker dan, heb je een broek gekocht die na een dag er niet blijkt te zijn, doen ze een belofte, mailen ze vervolgens weer ruim een dag later terug om te zeggen dat dat toch niet kan. Lekker klantvriendelijk. Vervolgens bieden ze een korting aan die iedereen een dezer dagen krijgt en ik dus helemaal geen tegemoetkoming krijg voor al het ongemak (ik ben er nu al een week(!) mee bezig en heb nog steeds geen rijbroek gezien)

Als ik de denim rijbroek die ik er voor in de plaats wilde met de korting waar voor ik de rijbroek die er niet meer bleek te zijn gekocht had (deze waren van origine exact dezelfde prijsklasse, op de cent af zelfs!)
Plus excuses, want ze zijn alles behalve klantvriendelijk met me om gegaan...

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Epplejeck over deze klacht.

Bericht van

2 maanden geleden - Beste Xantha, Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de door ons geboden oplossingen. Je hebt inderdaad een broek bij ons besteld uit de uitverkoop met 50% korting en blijkt deze helaas uitverkocht. Je kunt dan uit dezelfde uitverkoop een andere broek uitzoeken met 50% korting maar je hebt daarop aangegeven dat je een broek uit onze nieuwe collectie zou willen ontvangen, hierop kunnen we je 25% korting geven. Je zou dan een bedrag bij moeten betalen. Je hebt aangegeven hier niet mee akkoord te gaan, hierop hebben we je twee andere denim rijbroeken aangeboden die we wel voor dezelfde prijs kunnen leveren, deze vond je niet mooi. Hierop heb je besloten de broek die je inmiddels wel in je bezit hebt te willen retourneren, voor het ongemak hebben we je daarop een retourlabel gestuurd zodat je dit zonder kosten kunt doen en zullen we het bedrag zo snel mogelijk aan je terugstorten. Nogmaals excuses voor het ongemak, wij vinden het ook erg jammer dat we er niet samen uit zijn gekomen. Met vriendelijke groet, Epplejeck Klantenservice

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Epplejeck in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door xmcjacobs