Mijn Klacht:
Hallo,
Zaterdag heb ik een bestelling geplaatst bij voetbalshop.nl. Volgens hen zou ik dan dinsdag de bestelling ontvangen. Op maandagavond kreeg ik een bericht dat het pakketje bij DHL was en dat het de volgende dag bezorgd zou worden. Kreeg een track en trace code.
Pas op dinsdagavond werkte de track en trace code en ik zag enkele meldingen. Eerst dat het packet bij DHL was aangekomen, dan dat het oderweg was naar iets. En dan om 8:46 uur een melding dat het gesorteerd is en dezelfde dag zou worden afgeleverd (dinsdag dus). Vervolgens staat er ook om 8:46 uur dat het pakket verkeerd gesorteerd is…
De volgende dag (vandaag) prober ik de track and trace code, maar werkt die niet meer… deze melding krijg ik: We hebben op dit moment geen statusinformatie. Je kunt je pakket volgen zodra wij deze hebben gescand..
Nu heb ik dus geen idee wanneer het pakke komt en ik had het vandaag binnen moeten hebben. Nu is het te laat.
Gewenste Oplossing:
Laat maar weten wat jullie een passende oplossing vinden. Het zal jullie klantvriendelijkheid toetsen.

