Klacht: Gehackt

op 19 september 2016 over Ebay in de categorie Internetshops - Advertenties

Ik ben gehackt in Amerika en daar blijkbaar iets te koop aangeboden maar nooit geleverd. Daar kreeg in een bericht over. Heb gelijk gereageerd en kreeg te horen dat het wordt uitgezocht. Een week later kreeg ik een rekening van 64,62 over de maand juli. Na dat ik weer een bericht heb verstuurd werd dit teniet gedaan het was een foutje en ze waren nog steeds met mijn probleem bezig. 3 weken later kreeg ik weer een rekening met eBay-verkoopkosten van EUR 64,62 voor mijn account dat nu moet worden betaald. om te voorkomen mijn account wordt beperkt. Dit is inmiddels gebeurt ik kan niet meer op hun site inloggen wel kan ik nog een bericht naar ze versturen en dan melden zij dat zij het aan het uitzoeken zijn en een dag later weer een rekening krijg. Wat moet ik hier aan doen ik ben machteloos.

Als ik van Ebay af ben, want ik verkoop helemaal niets bij Ebay alleen iets gekocht in 2013 dat is alles

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ebay

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ebay nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wetpaint