Klacht: Gegevens niet te vinden, geen garantie

op 05 juli 2012 over Lexmark in de categorie Computerwinkels

Ik heb een printer van Lexmark gekocht op 6 augustus 2010. Ik heb deze toendertijd direct geregistreerd en ook meerdere malen contact gehad over de printer. Nooit was er een probleem met mijn gegevens of registratie.

Nu is de printer afgelopen week defect geraakt en heb ik volgens Lexmark geen garantie meer.

Bij Lexmark krijg je 3 jaar garantie na registratie, echter is nu dus ineens nergens in het systeem een registratie te vinden. Er is geen enkel gegeven van mij te vinden volgens hun terwijl ik de printer zeker heb geregistreerd en ook meerdere malen contact heb gehad waar er nooit problemen waren.

Ik heb een aankoopsbewijs van 6 augustus 2010, maar deze is zonder registratie dus maar een jaar geldig.

Ik heb geen bevestiging meer van de registratie, omdat ik altijd gewoon contact heb gehad met Lexmark en er niets aan de hand was, dit bewijs had ik dus niet meer nodig en nam onnodig ruimte in in mijn inbox.

Ik wil de 3 jaar garantie ontvangen. Ik heb bewijs dat ik het apparaat nog geen 3 jaar in bezit heb en bij Lexmark raken ze mijn gegevens kwijt.

Als de printer nog aan kon had ik hem gewoon opnieuw registreren en was er niets aan de hand geweest. Het is dus totale onzin dat ik met aankoopbewijs niet gewoon mijn 3 jaar garantie krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door jgrumbkow