Mijn Klacht:
heb n rugtas besteld voor laptop van 60 euro nog niet binnen. besteld op4-4-2018
Gewenste Oplossing:
graag de 60 euro terug storten

chieltiellemans op 10 april 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten
heb n rugtas besteld voor laptop van 60 euro nog niet binnen. besteld op4-4-2018
graag de 60 euro terug storten
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 11 april 2018 om 11:14 geantwoord
11-Apr-2018 De heer, mevrouw Tiellemans per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments