Klacht: Geen zuigkracht

op 02 juli 2017 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Geachte Mr. Dyson
Van bij het eest gebruik was ik helemaal niet tevreden over de zuigkracht van de Dyson DC37C allergy matress. Ik betaalde in Macro Delft 12/2014 332,75€. In augustus 2015 werkte hij helemaal niet meer op zowel de tegelvloer als bv. automatten. Er werd geen zichtbaar vuil opgenomen!
We brachten hem terug naar Macro ter herstelling. We kregen als antwoord dat de duct was verstopt (ondanks dat ik hem steeds reinigde). Maar ook daarna bleven de problemen aanslepen; zelfs met gekuiste duc! In mei 2017 rolde de draad niet meer automatisch op en was de zuigkracht nog minder. Wegens verbouwingswerken was er meer stof in huis en werd er dus ook meer gestofzuigd. BLIJKBAAR KAN EEN DYSON DAT HELEMAAL NIET AAN.
Ik heb heel veel spijt van deze aankoop. Een Miele stofzuiger doet het veel beter en is veel goedkoper!

Een stofzuiger met goede zuigkracht voor zowel tegels als matten!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tandarts Ameli