Klacht: Geen zegels en geen kaart

op 16 september 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb diverse keren geprobeerd mijn kaart te activeren, de app werkt niet en ik krijg geen reactie, ging ik vandaag zonder kaart en app spullen kopen maar je krijgt alleen zegels vd handdoeken met de app. Tja die werkt niet! Hoe moeten oude mensen zonder computer en smartphone nu zegels sparen. Hebben jullie daar al over nagedacht! Nu loop ik de zegels mis. Mijn moeder van 89 jaar ook. Een slechte actie van Etos. Wordt weer niet aan de ouderen gedacht of mensen zonder smartphone

Gewenste Oplossing:

Als mijn app of kaart zou werken en ik de 6 zegels krijg vd handdoeken

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeffress