Klacht: Geen woning krijgen.

op 20 mei 2016 over Woonnet rijnmond in de categorie Woningcorporaties

Hallo
Ik heb in 2008 toen 18 worden was mijn woonpas aangevraagd dit omdat ik wooningzoekende was en dit pas mogelijk is vanaf 18 jaar. Nu is mijn woonpas ineens stopgezet in niemand weet hoe dit kom want ik heb altijd gereageerd, verlengd en betaald. Nu zit ik met een groot probleem ik heb opnieuw een woonpas moeten aanvragen en ben dus volgends hun gewoon weer nieuw om het systeem. Het reageren duurd dus ook weer jaren voordat ik in aanmerking kom voor een woning. Ik woon met mijn dochtertje van 6 en mijn zoontje van 2 bij mijn ouders op een slaapkamer, ik heb recht op een woning maatwerk totaal miet geholpen door havensteder of woonnet Rijnmond. Kan iemand mij helpen want ik weet niet hoelang ik nog bij mijn ouders kan blijven.
Ik hoop dat iemand iets weet.

Wanneer ik een woning krijg in Vreewijk met in iedergeval voor mijn kinderen een eigen slaapkamertje

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonnet rijnmond

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonnet rijnmond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 300520102014