Klacht: Geen werkend set

op 14 januari 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Eind december 2013 het recreatieset van canal digitaal mogen ontvangen. Alles geinstalleerd doch helaas, geen beeld. Uiteindelijk een telefoontje richting CD waarna wij krijgen te horen dat het set geupdate moet worden !! Vreemd dat WIJ dat moeten doen voor een nieuw ontvangen set. Update uitgevoerd en nog steeds GEEN resultaat. Wederom gebeld en kregen het voorstel om een monteur op ONZE kosten te laten komen. Dit snap ik niet. Er wordt een product geleverd dat niet werkend is en ik moet de reparatiekosten daarvan gaan betalen ?? Het betreft nieuwe apparatuur immers. Uiteindelijk kreeg ik een brief om het defecte apparaat te retourneren. Ja, leuk, maar welk apparaat is defect en ook nog eens op eigen kosten !!

Wenst een compleet werkend apparaat en wil abonnementsgeld opschorten tot dat ik eindelijk eens kan kijken. Verder kan ik niet inloggen bij CD omdat ik geen password kan aanmaken !

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 29 januari 2014 om 11:18 geantwoord

Beste,
Wij hebben naar aanleiding van uw klacht een aantal emails naar elkaar gestuurd.
Ons laatste bericht was op 21-01-2014, met daarin het volgende:

'Er resten in dit geval 2 opties.
1. U maakt een afspraak met een van onze monteurs om uw set te controleren; 2. U stuurt de ontvanger naar ons retour voor reparatie of vervanging.
Kiest u voor optie 1, dan zijn de kosten €70,00. Zoals eerder vermeld kunnen wij geen gratis monteur toesturen in dit geval.
Kiest u voor optie 2, dan zijn hier geen kosten aan verbonden, echter kan het 2 tot 3 weken duren voordat u de nieuwe ontvanger, of gerepareerde, thuis ontvangt.'

Hierna hebben wij geen reactie meer van u mogen ontvangen en om die reden sluiten wij deze klacht.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit graag of u kunt contact opnemen met ons klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).

Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door d.j.de jong