Klacht: Geen warm water

Eda Ucaner op 16 december 2019 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Al tweede keer in korte tijd dat ik geen warm water heb in huis. Warmte pomp geeft aan de installateur te bellen. Na bellen met Breman komen ze langs installateur geeft aan onderdeel te moeten vervangen. Na paar keer bellen te horen gekregen dat de onderdeel is besteld. Ieder keer dat ik bel wordt er gezegd dat ze er niks aan kunnen doen en dan ik of de leverancier moet bellen of een ander. Ook aan de telefoon werd ik haast niet serieus genomen. Ze zeggen we bellen terug maar je word absoluut niet terug gebeld. Verleden keer dat ik geen warm water had heb ik er langer dan een maand op moeten wachten. 3 tot 4 keer op een dag gebeld en werd maar gezegd dat ik terug gebeld zou worden. Ik werd maar niet terug gebeld voor een afspraak en ook ieder keer dat ik belde wist geen een personeel waar het over ging. Maand later bleek dat het een externe call center was dus ze niks van een melding hebben binnen gekregen. Kortom een bedrijf wat zich totaal niet aan de afspraken houd en je nauwelijks serieus word genomen.

Dat ik weer binnen vandaag of morgen warm water heb!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Breman Installatiegroep over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Eda Ucaner