Klacht: Geen wachttijdvermelding telefonisch contact

op 04 juni 2018 over vliegtickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

het telefoonnummer van vliegtickets.nl kost 45 cent per minuut. Dit geldt ook als je in de wachtrij zit wanneer het druk is. Wat vliegtickets.nl echter niet vermeld is hoe lang de verwachtte wachttijd is of hoe hoeveel wachtenden er voor je zijn. Zo kan je dus zonder informatie aan het lijntje gehouden worden. Ik vind dat zeer incorrect…

Wanneer ze gewoon heel simpel vermelden hoeveel wachtenden er voor je zijn.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vliegtickets.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door vliegtickets.nl in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat vliegtickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vliegtickets.nl

Heeft op 04 juni 2018 om 16:07 geantwoord

Beste Willem,

Bedankt voor jouw bericht via deze website. Jouw feedback stelt ons in staat om onze dienstverlening te optimaliseren waar dit nodig mocht blijken.

Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Ik heb de feedback intern gedeeld zodat de mogelijkheden hiervoor verder onderzocht kunnen worden.

Het spreekt voor zich dat we alle klanten zo spoedig mogelijk van dienst willen zijn. Uiteraard willen wij hierbij ook zorgvuldig zijn. Daarnaast zijn er externe factoren die enige wachttijd kunnen veroorzaken.

De e-tickets voor jouw reis zijn reeds verzonden. Ik wens je veel plezier bij de verdere voorbereidingen van jullie reis.

Vliegtickets.nl

Alle klachten die gemeld zijn door wkplet