Klacht: Geen waar voor je geld

op 11 juli 2017 over Dutch Hair Shop in de categorie Kappers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 weken geleden een bestelling geplaatst bij de DHS. Meteen betaald en een bevestiging ontvangen dat mijn betaling ontvangen was. Verder niets meer gezien of gehoord. De producten zijn niet geleverd. DHS geappt want die dienst leveren ze via hun website..geen antwoord, gemaild..geen antwoord.
Ik vind het een wanprestatie van een bedrijf dat via reviews goed te boek wil staan. Onbeschoft ook naar de klant die in goed vertrouwen een product of meerdere afneemt. Gaat dit bedrijf nog een gebaar naar hun trouwe klanten maken? Dit heet stelen? Kan een bedrijf dit zomaar maken?

Gewenste Oplossing:

Ik was tevreden..tot de laatste bestelling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dutch Hair Shop

Reactie van de melder van de klacht Nanny Sinning

1 maand geleden - Inmiddels een reactie gehad per mail van de dhs. Het bedrag wordt gecrediteerd. Fijn dat het toch wordt opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dutch Hair Shop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nanny Sinning