Klacht: Geen voucher graag geld terug

op 14 mei 2020 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Landal annuleert reservering voor gedane boeking ivm Corona.
Meermaals (schriftelijk) aangegeven geen voucher te willen, maar de betaling te retourneren.
Dat doen ze niet en ze verschuilen zich achter Autoriteit Consument en Markt en het ministerie van …
Die vinden een voucher inderdaad een goed alternatief. Maar zij geven ook aan dat wettelijk terug betaald moet worden als klant daarom vraagt.
Landal verwijst naar juridische weg.
Advocaat geeft aan: ‘bedrag te klein, kosten advocaat te hoog’ en ‘bedrijven rekenen erop dat klanten het daarom maar laten zitten’.
Nu gemeld bij ACM, geschillencommissie.nl.
Niet bekend of Landal bij de geschillencommissie is aangesloten. Wl marion

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld heeft

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Landal GreenParks

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Landal GreenParks nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bmarion