Klacht: Geen voldoende of geen informatie, ze laten je gewoon zwemmen in het diepe.

op 22 juli 2012 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Hallo beste mensen in Nederland,

Wij zijn vanmorgen (22/07/2012) vertrokken richting Rusland, met Lufthanse en hebben een tussenstop gehad in Frankfurt,

Tot zover gaat alles goed, maar nadat we opnieuw moesten inchecken / Paspoort controle etc.

En naar een ander Gate werden gestuurd B44 / moesten we rennen om die te halen, want hij ging al bijna sluiten, dus we konden in principe gewoon doorlopen.

Eenmaal aangekomen in St Petersburg / Rusland kwamen we de douane niet door, we werden er tussen uitgepakt als of we grote criminelen waren/ zijn.

En ons werd verteld, geen Visa terug naar Adam.

Nou toen storten onze wereld even in kan ik u beloven.

We hebben gepraat als brugman daar maar we kunnen tot morgenochtend 6.00 uur blijven en worden dan op een vlucht gezet terug naar Nederland.

Nou daar wordt je toch wel even verdrietig van kan ik je beloven.

We zijn 3x vandaag controleert op onze paspoort en niemand maar dan ook niemand heeft iets gezegd tegen ons over een Visa,

Dus toen ze mij vertelde hier bij aankomst in Rusland, dat we geen stempel hadden, ging ik er van uit nou die halen we even ergens op hier, en we betalen, en klaar. Maar nee, we moeten terug naar Nederland, en daar moeten we een stempel ophalen, niet te geloven.

Verder heb ik zojuist een boete betaald van 6200,00 roebel. omdat we reisde zonder die stempel. Om gek van te worden.

Hoe gaan we dit nu oplossen, ik moet vannacht hier als een hond slapen in een vieze gore ontvangst Hal.

Heb betaald meer dan 800,00 euro, ( zie mail hieronder ) en in de bijlage.

Ik zou het heel fijn vinden ,wanneer iemand deze mail leest ook reageert, en wellicht een oplossing heeft, ik ben nu al uren bezig met bellen naar fam. En vrienden of zei misschien iets weten, ik heb hier slecht bereik.

Dus onze hoop is nu even op jullie gevestigd.

Dit zullen jullie neem ik dan maar even aan, wel vaker mee maken.

Ik wacht jullie reactie met belangstelling af,

Gr R.Pastijn

Met reservering nummer: 4IYDPW .

Geld terug !!

Moet nu hier slapen in een vieze gore ontvangst hal,
en weer terug naar Schophol, wanneer en hoelaat heb geen idee, ik kan hier niemand vinden van Lufthansa.en niemand spreekt hier ENGELS, ECHT K..D Gewoon. en dat laatste is met een Hoofdletter T.

Alle klachten die gemeld zijn door rusland