Klacht: Geen vlucht op 16 mei 2016 van kos naar brussel

op 16 mei 2016 over Thomas Cook in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met 2 belgische koppels wachten we op onze vlucht hq1215 op maandagmorgen 16 mei… blijkbaar komt er geen vliegtuig… is dat normaal dat we alles zelf eerst moeten bekostigen… taxi.. hotel…. ???? De jonge koppel bij ons had nog maar 32 euro op zak en we weten nog steeds niet wanneer we thuisgeraken!!!

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als er een andere oplossing werd aangeboden. En ook wil ik een directe vlucht terug zonder tussenstop. Ik heb al beetje vliegangst en daarom boek altijd rechtstreeks.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Thomas Cook over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Thomas Cook in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Thomas Cook een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Thomas Cook

Heeft op 16 mei 2016 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Renier,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend dat er niets bekend is over uw terugvlucht.

Dit is de pagina van Thomas Cook reizen Nederland. Wij bieden geen vluchten aan vanaf Kos naar Brussel.

Wij raden aan om contact op te nemen met Thomas Cook airlines of Thomas Cook België voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Thomas Cook NL

Alle klachten die gemeld zijn door Katrienrenier