Klacht: geen verzendlabel

op 10 oktober 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb betaald en krijg geen mail met verzendlabel. Als ik wil inloggen zijn mijn gegevens niet bekend terwijl ik met dezefde gegevens net heb ingelogd en betaald. Heb nu niets om te verzenden.

Gewenste Oplossing:

Als ik een verzendlabel krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Reactie van de melder van de klacht Hillegonda1

1 maand geleden - Het is keurig opgelost, maar wel erg moeilijk om contact te krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hillegonda1