Klacht: geen verzendlabel terug te vinden

op 25 augustus 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een verzendlabel aangemaakt en betaald, maar ik had niet direct de mogelijkheid deze te printen. Eenmaal thuis, geen verzendlabel ontvangen, per mail alleen een link naar de site zelf waar je niet in kan loggen, doorzending van de label (pdf) die ik in beeld had, is ook doorgezonden als link naar de site zelf waar een verzendlabel aangemaakt kan worden.

Kortom: bellen met Kiala op alle mogelijke 0800/0900 nummers. 50 minuten(!) wachten en dan wordt er opgehangen. Opvolgend lukt het UPS aan de lijn te krijgen, zij zijn bezig alles over te nemen, maar kunnen nergens in of bij en niets zien en dus alleen de klachten aannemen en sorry zeggen…..

Nu mail gestuurd naar kiala via webnl@kiala.com en via de contactformulier van de site (omzeil de eerste vragen door bij traceernummer een 1 in te vullen!). Maar uiteraard geen reactie!
Kortom: nieuwe verzending aangemaakt en helaas 3,95 extra kwijt.
Verzendlabel maar opnieuw

€ 3,95 voor het verdwenen verzendlabel retour. Dit bedrag is oneigenlijk in hun bezit omdat de dienst niet is geleverd. Betalingsbewijs is aanwezig.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door esmare